تا کنون نیمی از فیلمبرداری "به تهران خوش آمدید" به کارگردانی رضا سبحانی در تهران انجام شده است و تدوین را مهدی حسینی‌وند بعد از پایان فیلمبرداری انجام می‌دهد.

حمید بهمنی مدیر موسسه شهید آوینی درباره جدیدترین پروژه سینمایی این مرکز به خبرنگار مهر گفت: فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در تهران ادامه داد. برای تدوین هم با مهدی حسینی‌وند صحبت کرده‌ایم اما این مرحله پس از پایان فیلمبرداری انجام می‌شود.

وی افزود: هم اکنون فیلم با سه دوربین فیلمبرداری می‌شود به همین دلیل تدوین همزمان با فیلمبرداری، کار را کمی سخت می‌کند به همین دلیل پس از فیلمبرداری تدوین را آغاز خواهیم کرد.

به گفته وی، اولین نمایش "به تهران خوش آمدید" در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

در این فیلم که پیش از این قرار بود مهدی نادری آن را بسازد اما از این کار انصراف داد. مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی و محمد سام قریبیان بازی می‌کنند. تا کنون حضور تورج اصلانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، عبدالله اسکندری طراح چهره‌پردازی، حسن مصطفوی مدیر تولید و نظام‌الدین کیائی مدیر صدابرداری قطعی شده است.

فیلمنامه این فیلم را مهدی نادری به نگارش درآورده است و رضا سبحانی کارگردانی آن را برعهده دارد. تهیه‌کننده "به تهران خوش آمدید" مجتبی امینی است و محصولی از موسسه شهید اوینی به شمار می‌رود.

فیلم "رژیم طلایی" به کارگردانی رضا سبحانی امسال نوروز اکران عمومی شد.