نخستین روز از رقابتهای کشتی فرنگی جام یادگار امام عصر امروز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر سه وزن نخست به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) امروز پنج شنبه با برگزاری رقابت های سه وزن نخست در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال پیگیری است که در نهایت نفرات برتر این اوزان مشخص و معرفی شدند.

بر این اساس اسامی در وزن 55 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا در فینال این وزن با علبه بر مصطفی بهزادی مقدم به عنوان نخست دست یافت. همچنین در دیدار رده بندی این وزن نیز بهروز ملکی با غلبه بر مصیب اکبری به عنوان سوم دست یافت. مرتضی قاسمی راد نیز دیگر عنوان سومی این وزن را از آن خود کرد.ضمنا یکی از دیدارهای رده بندی وزن 55 کیلوگرم به دلیل اخراج کشتی گیر از رقابت ها برگزار نشد.

در دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم نیز افشین بیابانگرد از سد آزاد علی اف از آذربایجان گذشت و به عنوان قهرمانی رسید. همچنین تاریل ابرالیدزه از گرجستان با شکست حسین خواجه وند و برومند اصلان با شکست حسین محمدی فرخی در دیدارهای نیمه نهایی، عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در فینال وزن 96 کیلوگرم نیز مهدی علیاری با اجرای یک فن پنج امتیازی از سد حسن بیگدلی گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت. همچنین پوریا میرزا معصوم زاده و احمد تاچیلدیز از ترکیه به ترتیب با شکست امیر زرین چگینی و میخائیل کاجایا از گرجستان در دیدارهای نیمه نهایی، عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

همچنین مراسم وزن کشی مدعیان چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جام یادگار امام نیز عصر امروز برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

60 کیلوگرم: 13 نفر
74 کیلوگرم: 20 نفر
84 کیلوگرم: 19 نفر
120 کیلوگرم: 18 نفر

رقابت های چهار وزن دوم از ساعت 13 روز جمعه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.