قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، از دستگیری 12 قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی وندایی در این باره اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین به زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 با شش سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 12 کیلوگرم تریاک در دو بسته آماده فروش کشف و متهمان که در پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: همچنین این ماموران از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه ‌دار مواد مخدر در قزوین مطلع و در اقدامی اطلاعاتی فروشنده و خریدار مواد مخدر را هنگام خرید و فروش دستگیر و مقدار یک کیلو و 700 گرم تریاک از آنان کشف و ضبط کردند.

وندایی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را به همراه همسرش هنگام ورود به منزل دستگیر و در بازرسی از آنان مقدار 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی، دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد و تصریح کرد: در این اقدام دو کیلوگرم هروئین و 300 گرم تریاک کشف و ضبط شد.