سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با اشاره به اینکه محمود یاوری فصل قبل دراین تیم کار بزرگی کرد، گفت: من دلیل محکمه پسندی برای تغییر او ندیدم؛ با این حال تشخیص هیات مدیره این بود غلامحسین پیروانی سرمربی فصل آینده فجر شود.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فجرسپاسی شیراز در فصل نقل و انتقالات ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: روز شنبه دومین جلسه باشگاه با غلامحسین پیروانی برگزار شد و یکسری از بازیکنان مد نظر کادر فنی معرفی شدند. ما با دو، سه بازیکن از لیگ برتر صحبت کردیم و همچنین چند بازیکن از لیگ دسته اول مد نظر داریم که ان شاءالله تا آخر این هفته مذاکراتمان را نهایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فجر از روز دوشنبه آغاز می‌شود، تاکید کرد: طبق سنت سال‌های گذشته تا تمرینات را شروع نکنیم، تیم بسته نمی‌شود. فعلا به تمام بازیکنان فراخوان داده‌ایم در تمرینات حاضر شوند تا بعد از آن همه چیز مشخص شود.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز همچنین با خودداری از اعلام اسامی مازاد این تیم، درباره وضعیت مهدی نظری و احتمال ماندن این بازیکن در فجر خاطرنشان کرد: پیروانی این بازیکن را می‌خواهد و ما اگر بدانیم نظری به تیم دیگری نمی‌رود با او مذاکره می‌کنیم. به هر حال نظر سرمربی همیشه برای ما اهمیت داشته است و دنبال این نبودیم که چیزی را به پیروانی دیکته کنیم.

عاری در پایان در خصوص دلایل قطع همکاری باشگاه فجر با محمود یاوری هم گفت: یاوری فصل گذشته کار بزرگی انجام داد و با شرایطی که ما داشتیم بسیار موفق بود. او نهایت تلاشش را برای تیم فجر به کار بست و من دلیل محکمه پسندی برای تغییرش ندیدم. با وجود این تشخیص هیات مدیره این بود که پیروانی سرمربی شود و این به معنای این نیست که یاوری در تیم فجر موفق نبوده است.