هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه قطر، تیم و کادر فنی خود را کاملا تغییر داده، گفت: باید مقابل قطر منطقی بازی کنیم و نباید بی محابا حمله کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندارنیک تیموریان در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. با توجه به گرمای هوای قطر شرایط برای بازیکنان ما بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی در همین خصوص افزود: قطری‌ها با توجه به اینکه میزبان هستند برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهند آمد و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود و با این برد جایگاه خود را در رتبه سوم جدول گروه تثبیت می‌کند.

هافبک تیم ملی در مورد شناخت خود از تیم ملی قطر، اظهار داشت: قطر تیم خود را کاملا تغییر داده است. آنها فقط یک دروازه‌بان و یک مهاجم خود را از تیم قبلی دارند که این مهاجم نیز دو اخطاره است و در این دیدار حاضر نخواهد شد، ضمن اینکه سرمربی این تیم هم تغییر کرده است.

تیموریان تاکید کرد: قطری‌ها بازیکنان خوبی دارند و نباید مقابل این تیم بی‌محابا حمله کنیم، باید منطقی بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.