رئیس انجمن دارت با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی این رشته در کانادا گفت: در صورتی که کارشکنی صورت نگیرد و ویزای ورزشکاران صادر شود تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

احمد اسدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور احتمالی تیم ملی در مسابقات جهانی کانادا، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: برای حضور در این رقابتها با مشکلاتی مواجه هستیم. ما دو سه بار تاکنون به فدراسیون جهانی نامه زدیم که دولت کانادا در صدور روادید کارشکنی می‌کند که فدراسیون جهانی هم اعلام کرد مذاکراتی را با کانادا انجام داده تا مشکلات حل شود.

وی افزود: با توجه به سوابق قبلی کانادایی‌ها ما این اظهارات فدراسیون جهانی را جدی نگرفته‌ایم و در شرایط کنونی اردوهای تیم ملی را آغاز نمی‌کنیم. این رقابتها قرار است اواخر شهریورماه برگزار شود که هر زمان مطمئن شویم برای اعضای تیم ویزا صادر می‌شود، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رییس انجمن دارت ایران یادآور شد: در دوره قبلی این رقابتها که در ایرلند برگزار شد، تیم ملی ایران از رتبه 45 جهان خود را به رده 21 دنیا رساند. البته در بخش بانوان اندکی ضعیف هستیم. ضمن این که با وجود هزینه‌های بالای اعزام تیم به مسابقات جهانی تلاش می‌کنیم چهار ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن را به رقابتهای جهانی کانادا اعزام کنیم.