پرونده شکایت عباس پالیزدار از بازپرس دادسرای کارکنان دولت برای رسیدگی به شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.درحالی برای بازپرس دادسرای تهران کیفرخواست صادرشده که قاضی دادگاه خواستار رفع نواقص پرونده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پی از شکایت عباس پالیزدار از بازپرس دادسرای کارکنان دولت ، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادسرای انتظامی قضات قرار گرفت.

قاضی دادسرای انتظامی قضات نیز برای متهم قرار مجرمیت صادر کرد که پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قاضی باقری ، رئیس شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران نیز پس از بررسی پرونده آن را برای رفع نواقصی به دادسرا بازگرداند.

پرونده این بازپرس در حالی به دادسرا بازگشته است که پالیزدار چندی قبل از سعید مرتضوی و چند مسئول سابق قضایی شکایتی را مطرح کرده بود.

وکیل پالیزدار در این رابطه گفت : سعید مرتضوی در اظهاراتی از عبارت "باند پلیزدار" استفاده کرده بود این در حالی است که همه متهمان این پرونده از جمله خود پالیزدار از اتهام تشکیل باند به منظور اقدام علیه امنیت کشور تبرئه شدند و موضوعیت تشکیل گروه ضد امنیتی کاملاً منتفی شد.به همین خاطر به اتهام افترا و نشر اکاذیب از او شکایت کردیم.

پالیزدار فقط به شکایت از دادستان سابق و بازپرس کارکنان دولت اکتفا نکرد و از چند مسئول سابق در دستگاه قضا نیز شکایاتی را مطرح کرد که پرونده در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت در دست بررسی است.