رهبران مسلمانان انگلیسی ضمن محکومیت کشته شدن یک نظامی در حمله دو فرد مسلح به سلاح سرد در جنوب لندن از آن به عنوان اقدامی وحشیانه و بزدلانه یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هافینگتون پست، رهبران 2.8 میلیون مسلمانان انگلیسی کشته شدن یک نظامی در حمله دو فرد مسلح به سلاح سرد در جنوب لندن را محکوم کردند و آن را اقدامی وحشیانه خواندند.

"امام اجمل مسرور" از جامعه مسلمان انگلیس می گوید: کسانی که مسئول کشته شدن این نظامی هستند، بدانند که اقدامی بزدلانه و وحشیانه انجام داده و به خدا و اسلام توهین کرده و ما انگلیسی ها به شدت این اقدام را محکوم می کنیم.

اول خرداد ماه دو مرد مسلح به خنجر و چاقو با حمله به یک ارتشی در نزدیکی پایگاهی نظامی در جنوب لندن، وی را به قتل رساندند. این دو نفر که گفته می شود با انگیزه سیاسی این جنایت را مرتکب شده اند، تا زمان آمدن نیروهای پلیس در محل حادثه باقی مانده و به سر دادن شعارهای ضددولتی پرداختند.

وقوع این جنایت که در روز روشن و در مقابل چشم عابران اتفاق افتاد، مقامات و مردم انگلیس را شوکه کرد. "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس نیز با لغو برنامه سفر خود به فرانسه، خواهان تشکیل ستاد بحران شد. این ستاد تنها در مواقع اضطراری که امنیت کشور در معرض خطر باشد، تشکیل می شود.