ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه برنامه سرمربی تیم ملی روی نحوه دفاع کردن متمرکز است، گفت: "خسوس کاندلاس" می‌خواهد دفاع از نیمه حریف را در فوتسال ایران جا بیندازد تا در این زمینه شبیه اسپانیا و برزیل شویم.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در چند هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. عمده این تمرینات متوجه کار بدنسازی بوده و البته در کنار آن به برنامه‌های تاکتیکی هم پرداخته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی با آمادگی کامل به مسابقات چین و کره جنوبی اعزام می‌شود، افزود: همه چیز در تیم ملی خوب پیش می‌رود و مشکل خاصی نداریم. به نظرم با برگزاری بازی مقابل ازبکستان با آمادگی کامل راهی تورنمنت چین و مسابقات آسیایی داخل سالن خواهیم شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال همچنین درباره "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: برنامه‌های خسوس برای فوتسال ایران روی نحوه دفاع کردن متمرکز است. خسوس می‌خواهد دفاع از نیمه حریف را در فوتسال ایران جا بیندازد تا در این زمینه شبیه تیم‌های اسپانیا و برزیل شویم.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص خبر توافقش با باشگاه گیتی پسند برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: با گیتی پسند صحبت‌هایی داشتم ولی هنوز توافقی انجام نشده است. علاوه بر این با سه چهار تیم دیگر هم صحبت کرده‌ام. البته احتمال لژیونر شدنم هم وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر شرایط خوب نباشد، به تیم‌های خارجی می‌روم. در حال حاضر دو تیم از روسیه به صورت جدی خواهان چند بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هستند. البته چند روز پیش با یک تیم از ایتالیا هم صحبت‌هایی انجام دادم که پیشنهاد آنها در حد حرف باقی ماند.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پایان گفت: زمانی‌که تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری بازی به روسیه رفته بود، کمیته فوتسال این کشور با رابط ایرانی تیم ملی اعلام کرد چند بازیکن ایران را می‌خواهد. ایشان هم با ما تماس گرفت و این پیشنهاد را مطرح کرد. با این حال هنوز چیزی قطعی نیست و باید در روزهای آینده درباره تیم آینده‌ام تصمیم بگیرم.