سرپرست تیم صنعتی خوزستان از توافق نهایی این باشگاه با ویسی خبر داد و گفت: وی برنامه های آماده سازی تیم را به ما ارائه داده و ضمن معرفی دستیارانش از امکانات تمرینی باشگاه نیز بازدید کرده است.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز گذشته عبدالله ویسی در اهواز حضور داشت و با وی مذاکرات نهایی را برای هدایت تیم فوتبال صنعتی خوزستان در رقابت های فصل آینده لیگ برتر انجام دادیم که خوشبختانه به توافق نهایی نیز رسیده ایم.

وی در همین خصوص افزود: ویسی پس از حصول توافق نهایی با مسئولان باشگاه از محل تمرین و امکانات تمرینی تیم بازدید کرد و پس از ارائه برنامه های آماده سازی تیم و معرفی دستیارانش به ما برای دیدن بازی رفت پلی آف به همدان رفت.

سرپرست تیم فوتبال صنعتی خوزستان با منتفی دانستن حضور ویسی بر روی نیمکت تیم صبا، اظهار داشت: ویسی از بازیکنان فعلی تیم 12 بازیکن را برای فصل آینده می خواهد و ضمن اینکه قرار است بزودی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را نیز بدهد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ای که ویسی به ما داده تمرینات تیم از روز پانزدهم خرداد ماه آغاز خواهد شد و پس از آن اردوهایی را نیز در بروجرد، اهواز، ترکیه  و در نهایت مجددا در اهواز خواهیم داشت.

روشنایی در خصوص دستیاران عبدالله ویسی نیز عنوان کرد: هوشنگ لووینیان، سید اکبرپور موسوی و مجید بصیرت دستیارانی هستند که ویسی معرفی کرده است.