اصفهان – خبرگزاری مهر: تکلیف فرهاد کاظمی، سرمربی تیم ذوب‌آهن برای حضور یا عدم حضور در ذوب‌آهن هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان ذوب‌آهن طی روزهای گذشته شایعه مذاکره با برخی گزینه‌های سرمربیگری را تکذیب کرده‌اند و نسبت به حضور امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی در تیم ذوب‌آهن برای فصل آینده واکنش نشان دادند.

سرپرست ذوب‌آهن هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر از علاقه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد با فرهاد کاظمی سخن گفت و اعلام کرد که باشگاه حرفی در مورد اینکه کاظمی فصل آینده در ذوب‌آهن نباشد، بر زبان نیاورده است اما با این حال هنوز خبری از تمدید قرارداد باشگاه ذوب‌آهن با فرهاد کاظمی منتشر نشده است.

مدیرعامل ذوب‌آهن نیز طی روزهای گذشته و در مصاحبه‌های مختلف خود اعلام کرد که علاقه باشگاه اصفهانی به تمدید قرارداد با فرهاد کاظمی برای فصل آینده است.

گفته می‌شود طی روزهای گذشته از سوی مسئولان باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن مذاکراتی با فرهاد کاظمی صورت گرفته اما هنوز مشخص نیست که این مذاکرات به دو بازی باقیمانده ذوب‌آهن در پلی‌آف ربط دارد یا بحث در مورد تمدید قرارداد کاظمی صورت گرفته است.

کاظمی از هفته دوازدهم فصل گذشته لیگ برتر و پس از برکناری کربکندی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن مشغول فعالیت شد و سرانجام ذوب‌آهن را در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار داد تا تیم اصفهانی برای ماندن در لیگ برتر به پیروزی در بازی‌های پلی‌آف امید داشته باشد.

ذوب‌آهن برای ماندن در لیگ برتر باید در مجموع دو دیدار پلی‌آف لیگ برتر با تیم برنده پلی‌آف لیگ دسته اول که از بین تیم‌های پاس و مس سرچشمه خواهد بود، به پیروزی برسد.

دیدارهای پلی‌آف لیگ برتر در تاریخ 16 و 21 خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.