معاون ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه از فوتبال زده شده است، گفت: در این دوران اختلاس چند میلیاردی می‌شود ولی نام هیچ شخصی رسانه‌ای نمی‌شود؛ با این حال در اتفاقات پیش آمده در فوتبال یک شبه آبروی 20 ساله ما را بردند و در نهایت ما را تبرئه کردند.

میر معصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر حاضر نشدن تیم فوتسال شهرداری در مسابقات لیگ برتر فوتسال عنوان می‌شود اظهار داشت: شهردار تبریز هفته گذشته دستور تعطیلی تمام رشته‌های ورزش قهرمانی را صادر کرد و فعلا در این وضعیت هستیم. با شرایطی که پیش آمده وضعیت‌مان مشخص نیست.

وی افزود: در این دوران اختلاس چند میلیارد تومانی می‌شود ولی تا زمانی که اتهامات ثابت نشود نام هیچ فردی رسانه‌ای نمی‌شود. با این حال در اتفاقات اخیر فوتبال به ما تهمت زدند و آبروی 20 ساله‌مان را یک شبه بر باد دادند و در نهایت هم تبرئه شدیم.

معاون ورزش شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه در این ماجرا افرادی را که به او تهمت زده‌اند نمی‌بخشد، خاطرنشان کرد: افتخار ما این بود که در 20 سال گذشته ورزش شهرداری را از صفر به 100 رساندیم ولی به جای آنکه ما را تشویق کنند، اینطوری برخورد کردند! به همین خاطر از ورزش و فوتبال زده شده‌ام و دیگر دوست ندارم در این ورزش باشم.

سهرابی همچنین به برنامه نود و پرداختن این برنامه به ماجرای تبانی اشاره کرد و ادامه داد: ما در بازی با تیم شلمچه یک کار جوانمردانه انجام دادیم و برنامه نود فقط دو دقیقه برای آن وقت گذاشت ولی برای اتفاقی که ثابت نشده بود سه برنامه در نظر گرفتند. به نظرم فردوسی پور در این ماجرا مغرضانه برخورد کرد!

وی در پایان گفت: ما نه زور داریم و نه قدرت. افرادی که به ما تهمت زدند را به خدا واگذار می‌کنیم. امیدوارم آنها در این دنیا هم در دادگاه وجدان خود به سزای اعمالشان برسند.