تبریز-خبرگزاری مهر: تیم پتروشیمی تبریز با کسب بالاترین زمان این دوره از مسابقات توانست عنوان قهرمانی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران –آذربایجان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پتروشیمی تبریز با زمان 56 ساعت و 11 دقیقه و 35 ثانیه برای هفتمین بار عنوان قهرمانی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران –آذربایجان را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات تیم ملی امید ایران نیز در مجموع توانست با زمان 56 ساعت و 13 دقیقه و 31 ثانیه و تیم دوکلا پراگ چک با کسب زمان 56 ساعت و 31 دقیقه و 12 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

آلویس کانکوفسکی از تیم دوکلا پراگ چک با 21 امتیاز توانست در مجموع  پیراهن امتیازی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان را برتن کند.

میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با 41 امتیاز پیراهن کوهستان و در مجموع  با کسب زمان 18 ساعت و 43 دقیقه و 20 ثانیه پیراهن طلایی و کسب زمان 18 ساعت و 46 دقیقه و 20 ثانیه پیراهن آسیایی این دوره از مسابقات را پوشید.

در مرحله ششم و آخرین مرحله از بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با زمان هفت ساعت و 36 دقیقه و 30 ثانیه تیم های هنگ کنگ ،بورسا اسپور ترکیه و تیم ملی امید ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.