اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي از كشف انبار غير مجاز دارو به ارزش 500 ميليون ريال و پلمب انبار در اراك خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا احمدي افزود: با مشخص شدن محل دقيق انبار در بازديدي كه در معيت كارشناسان تعزيرات حكومتي و علوم پزشكي از محل شد، مشخص شد متصدي يك داروخانه بدون اطلاع كارشناسان علوم پزشكي اقدام به انبار نمودن دارو در آدرس فوق كرده است.

سارق دوچرخه در اراك دستگيرشد

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت: در استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با سارقان روز گذشته ماموران كلانتري 12 شهرستان در چندين عمليات موفق به دستگيري 6 نفر سارق و كشف 17 فقره انواع سرقت شدند.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي با بیان اینکه فردي را كه اقدام به سرقت دوچرخه در سطح شهر اراك مي كرد شناسايي و وي را دستگير کردند٬ افزود: با دستگيري سارق ،نامبرده به 8 فقره سرقت دوچرخه در شهر اراك اعتراف كرد.

سوء استفاده از اعتماد/ برداشت غیرمجاز ازحساب بانكي

رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت : فردي با سوء استفاده از اعتماد يك شهروند اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانكي وي كرده بود ، در خمين دستگير شد.

سرگردمصطفی نوروزی اضافه كرد: ابتدا متهم منکر ارتکاب به هرگونه جرمی شده ولی پس از روبرو شدن با مستندات و ادله کارشناسان  پلیس،  به جرم خود اعتراف كرد و اذعان داشت  با سوء استفاده از اعتماد شاکی، اطلاعات حساب وي را اخذ و اقدام به برداشت غیرمجاز و خرید شارژ تلفن همراه  مي كرده است.

كشف 30 ميليارد و 177 ميليون ريال  كالاي قاچاق در استان مركزي

فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 30 ميليارد و 177 ميليون و 835 ريال كالاي قاچاق در ارديبهشت ماه سال  جاري با تلاش ماموران انتظامي استان و كنترل محورهاي مواصلاتي و برخورد جدی با قاچاقچيان در استان خبر داد.

سرهنگ "عزيزاله ملكي" با اشاره به كشف كالاهايي شامل پوشاك،موادخوراكي،بهداشتي و آرايشي و فرآورده هاي نفتي افزود:تعداد 34 دستگاه خودرو در اين خصوص توقيف و 88 نفر هم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع ذيصلاح شدند.