شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال راه‌آهن در آغاز تمرینات آماده‌سازی خود پیش از شروع لیگ سیزدهم با حضور در آکادمی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تست آمادگی جسمانی بازیکنان تیم فوتبال راه آهن صبح امروز سه‌شنبه در مرکز سنجش و قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام شد.

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم راه‌آهن که تست‌گیری شاگردانش را زیر نظر داشت، در این زمینه اظهار داشت: طی دو فصل گذشته زیر ساخت‌های خوبی را در این تیم کار گذاشته شد. به همین دلیل و با توجه به حضور جوان‌های آینده دار و مستعدی مانند امید عالیشاه و مجتبی شیری که به پیشبرد برنامه‌های‌‎مان در این تیم کمک می‌کنند، به آینده این فصل امیدوار هستم. البته ما باید تعداد این دسته بازیکنان را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دراز مدت باشگاه راه‌آهن یادآور شد: مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی پنج ساله در نظر دارند جواز حضور در رقابت‎‌های جام باشگاه‌های آسیا را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص تیم ملی گفت: به عنوان یک ایرانی و یک مربی با تمام وجودم آرزو می‌کنم تیم ملی بتواند در این سه بازی پیروز شده و به مسابقات جام جهانی صعود کند.