رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولان از روند آماده سازی نوجوان برای حضور در رقابتهای پارآسیایی جوانان مالزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی متمرکز که سال گذشته در تهران برگزار شد، در حال حاضر 8 شناگر زیر 20 سال در استان‌های تهران، مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی و قم به صورت غیرمتمرکز و زیرنظر مربیان خود به تمرین مشغول هستند و تا زمان اعزام به رقابتهای مالزی در دو مرحله اردوی متمرکز دیگر شرکت خواهند کرد.

رئیس انجمن شنا گفت: متاسفانه یک رده سنی از سوی برگزار کنندگان مسابقات حذف شد و از این رو تعدادی از شناگران خوب بالای 20 سال از جمله شاهین ایزدیار، مجتبی تروال و رضا آذرشب از همراهی تیم در این مسابقات بازماندند.

محمد حسین اقبالی افزود: در اولین مرحله تمرینات، مدعوین به اردو همراه با مربیان خود حضور یافتند و به موازات برگزاری جلسات تمرینی، کارگاه‌هایی برای مربیان برگزار شد و در آن برنامه‌های تمرینی و سایر موارد مورد نظر مطرح گردید.

وی گفت: ماحصل این کارگاه بسیار خوب بود و توانستیم هماهنگی‌های لازم را  بین مربیان برای برگزاری برنامه‌های تمرینی ایجاد کنیم، ضمن اینکه باید تاکید کنم تمامی مربیان انتخاب شده بسیار باتجربه هستند و به آنچه انجام می‌دهند کاملا واقفند.

رئیس انجمن شنا تصریح کرد: در مراحل آتی اردوهای متمرکز نیز قصد داریم این جلسات فنی را با مربیان برگزار کنیم و امیدواریم در مجموع حضوری شایسته در این مسابقات داشته باشیم.

در دور پیشین مسابقات پارآسیایی جوانان که سال 2009 در کشور ژاپن برگزار شد، نمایندگان شنای ایران پس از کشورهای ژاپن و چین در جایگاه سوم ایستادند.