بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد با انتقاد از ناديده گرفتن خدمات دولت هاي گذشته گفت: بايد در كشور مديريت ريلي و هدفمند جايگزين مدريت ديمي و ميلي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، امام جمعه بجنورد در جمع مسئولين ستاد انتخابات خراسان شمالي، نادیده گرفتن خدمات دولت هاي گذشته را  به دور از انصاف دانست و افزود: در تبلیغات انصاف لازم است و روا نیست برای رسیدن به اهداف، پله های قبلی را خراب کرده و خدمات گذشته را نادیده بگیریم.

وي با بيان اينكه در گذشته افرادی آمده و خدمت کردند که در عین حال ضعف هایی نیز داشته اند، اظهار داشت: بايد در جهت رفع ضعف و نواقص اقدام شود اما اقدامات درست و مناسب دولت هاي پيش تداوم داشته باشد.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي بر لزوم جایگزینی مدیریت ریلی به جای مدیریت میلی تاكيد كرد و افزود: فردی که انتخاب می شود باید در ادامه خدمات گذشتگان برای آبادانی کشور تلاش کرده و ریل های جدیدی را در این مسیر ساماندهی کند.

وی گفت: انتخابات زمانی باشکوه است که ساز و کارهای آن به نحوی باشد که هیچ حقی از کسی ضایع نشده و امکانات با عدالت میان داوطلبان توزیع شود و از سویی فرایند گزینش از سوی مردم شکوهمند، آگاهانه و منجر به انتخاب فرد اصلح باشد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خویش از مردم خراسان شمالی تجلیل کرده و اینک وظیفه ماست با حضور پرشور در پای صندوق رای از این پیام ایشان به شایسگی قدردانی کنیم.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز گفت: تلاش این ستاد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم بر اساس چهار شعار محوری عدالت محوری، قانونمداری، امانتداری و مشارکت گسترده و در نتیجه فراهم کردن زمینه تحقق حماسه سیاسی است.

سیف الله مطلبی انتخابات این دوره را به لحاظ موقعیت داخلی، منطقه ای و بین المللی متفاوت از سایر دوره ها خواند و افزود: ما در شرایط گذر از یک پیچ تاریخی هستیم و در شرایطی که دشمن فشار اقتصادی خود را بر ملت ایران تشدید کرده، ضرورت خلق یک حماسه سیاسی بیشتر از گذشته احساس می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن خدمات ارزشمند نظام مقدس اسلامی، گفت: باید کوشید این خدمات به مردم معرفی و سبب دلگرمی آنها شود گرچه دست هایی در داخل همسو با عوامل بیگانه سعی در دلسردی مردم و کاهش حضور آنها در پای صندوق های رای دارند.