اکبر عبدی با سریال "دروازه بهشت" به کارگردانی مهدی صباغ زاده ماه رمضان به تلویزیون می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال مناسبتی "دروازه بهشت" گفت: این سریال از ابتدا برای ماه رمضان تهیه و تولید شده است و تا این لحظه هیچ خبر رسمی مبنی بر اینکه این سریال در زمان دیگری پخش خواهد شد، به ما گزارش نشده است و کماکان پخش آن در رمضان در کنداکتور شبکه پنج سیما قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم سریال "دروازه بهشت" با داشتن مضمونی جذاب و بازیگران به‌نام سینما و تلویزیون و تیم حرفه‌ای عوامل پشت صحنه بتواند نظر مخاطبان را جذب کند. در واقع این سریال هدیه ما در ماه میهمانی خدا به مردم متدین و هنردوست کشور اسلامی عزیزمان ایران است.

ردایی درباره وضیعت فیلمبرداری سریال مناسبتی که کارگردانی آن بر عهده مهدی صباغ‌زاده است، گفت: عوامل سریال از شمال به کرج بازگشته اند و تصویر برداری از فضاهای بیرونی در تهران و کرج ادامه دارد و با احتساب فیلمبرداری از لوکشین های خارجی و تدوین همزمان آن، تا کنون 16 قسمت از دروازه بهشت آماده پخش شده است.

سریال "دروازه بهشت" مضمونی اجتماعی و طنز فاخر دارد و در آن چهره‌هایی مانند اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیرجلالی، رامتین خداپناهی و ... به ایفای نقش میپردازند.

داستان این سریال که نام دیگر آن "غريب آشنا" است توسط عباس نعمتي به نگارش درآمده است از ورود پسري به نام مسعود به عنوان خواستگار به خانه يك پزشك  آغاز مي شود. اين خواستگاري ساده بر اثر اتفاقاتي به حادثه‌اي بزرگ تبديل مي شود.

تصويربرداري مجموعه توسط ناصر محمود كلايه و تدوين آن به طور همزمان توسط بهزاد مصلح در حال انجام است.

دستياري تهيه و مديريت توليد مجموعه به عهده تينا پاكروان است كه در 26 قسمت در ايام ماه رمضان از شبكه تهران پخش مي‌شود.