قم - خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در سه فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شد و به تراکتورسازی تبریز رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در بین بازیکنانی که قراردادشان با تیم فوتبال صبای قم تیم دهم لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور به پایان رسیده است در پایان دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال از صبا جدا شدند، نام سنگربان سه فصل اخیر این تیم یعنی حامد لک نیز وجود دارد.

حامد لک که در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم صبا به عنوان دروازه بان سوم در کنار مهدی واعظی و ارشاد یوسفی حضور داشت، بیشتر در سایه این دو دروازه بان نتوانست در ترکیب اصلی صبای قم قرار بگیرد اما در هفته هایی که آنها مصدوم و یا محروم بودند، جایگاه خود را در ترکیب اصلی صبا به دست آورد.

دروازه‌بان سابق تیم‌ فوتبال امید صباباتری، سه فصل حضور در نماینده فوتبال استان قم را به خوبی به پایان رساند، زیرا در بسیاری از بازی‌ها با درخشش خود موجب موفقیت صبای قم شد و در چند‌ین بازی نیز توانست با بازی های خوب خود به تیم ملی فوتبال کشورمان نیز راه یابد.

حتی در فصل قبل که یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، این دروازه‌بان با ارائه نمایشی فوق العاده در درون دروازه تیم فوتبال صبای قم بیش از همه در راهیابی تیم فوتبال صبای قم به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز موثر بود.

حامد لک در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها در 10 هفته آغازین نیم فصل دوم به دلیل اختلافاتی که صمد مرفاوی و محمود فکری داشت از حضور در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم محروم بود و به جای وی مهرداد طهماسبی در درون دروازه صبا قرار می گرفت اما بار دیگر به جمع بازیکنان کلیدی صبا بازگشت و بازی های خوبی ارائه کرد.

وی در مقایسه با مهرداد طهماسبی و فرشاد غدیری دو دروازه‌بان دیگر صبا از بخت بیشتری برای قرار گرفتن در دروازه‌ صبای قم برخوردار بود و از قضا این اتفاق نیز رخ داد تا حامد لک سنگربان ملی‌پوش صبا جایگزین این دو دروازه‌بان شود.

جدایی حامد لک از تیم فوتبال صبای قم در پایان لیگ دوازدهم در حالی قطعی شد که مقصد جدید این دروازه بان تهرانی فصل گذشته صبای قم برای لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور نیز مشخص شد و این دروازه بان راهی تراکتورسازی تبریز شد.

در شرایطی که محمد مایلی کهن هدایت تیم فوتبال صبای قم را در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و جام حذفی بر عهده خواهد داشت، به غیر از حامد لک دروازه‌بان صبا، تاکنون میلاد نوری و رامین رضائیان نیز از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌اند.