مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات خود با تیم نفت تهران گفت: مسئولان تیم نفت همه تعهداتشان را فراموش کردند.

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکلات خود با تیم نفت تهران گفت: متاسفانه مسئولان تیم نفت تهران به تعهدات و قول‌شان پایبند نبودند. ما قول و قرارهایی در زمانی که از استقلال به این تیم آمدم، داشتیم ولی مثل این که آنها همه چیز را فراموش کردند.

وی افزود: درست است که الآن از این تیم انتقاد می‌کنم ولی در نیم فصل آرامش خوبی داشتم و تصورم این بود که این آرامش در پایان فصل ادامه دارد. آنها باید بپذیرند که زندگی در شرایط کنونی پر درد سر شده است و من هم باید به فکر آینده‌ام باشم. هیچ کس نمی‌داند برای فردای یک فوتبالیست چه اتفاقی رخ می‌دهد. نمونه بارز آن روانخواه بود که در اوج جوانی فوتبال را به خاطر مصدومیت کنار گذاشت.

این بازیکن تصریح کرد: من امید داشتم مسئولان تیم نفت با بازیکنانی که با جان و دل برایشان زحمت کشیدند صادقانه رفتار کنند اما چنین چیزی ندیدند. دوست داشتم با یحیی گل‌محمدی کار کنیم چون که مربی جوان و خوبی است ولی متاسفانه قسمت نشد که بتوانم با او کار کنم. از سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس پیشنهاد دارم و در این چند روز تصمیم قطعی را می‌گیرم.