سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عنوان سرمربی جدید مس کرمان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه باشگاه مس کرمان مذاکراتی را با "لوکا بوناچیچ" و مجید جلالی داشت، این باشگاه سرانجام با مجتبی تقوی به توافق رسید و با این مربی قرارداد امضا کرد. تقوی فصل گذشته سرمربی سایپا بود.

در این خصوص سایت باشگاه مس کرمان خبر داد: مجتبی تقوی سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا، جمعه شب با حضور در کرمان موافقت خود را برای حضور در جمع نارنجی پوشان کرمان ابراز داشت و قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند.

ناصر شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این خصوص اظهار داشت: امیدواریم با حضور این مربی شاخص و با بهره‌مندی از توانایی‌های بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی حضوری مقتدرانه در لیگ سیزدهم داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه با چند بازیکن مد نظر به توافقات نهایی دست یافته و با نظر سرمربی تیم، جذب نهایی این بازیکنان نیز صورت خواهد گرفت تا تمرینات تیم را با حضور تمامی نفرات دنبال کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: مهدی محمدی مربی تیم مس کرمان امسال هم در کنار تیم حضور خواهند داشت.

شهبازی ضمن تقدیر از حمایت‌های پوستین‌دوز مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم با جذب بازیکنان مطرح و موثر تیم خوبی در خور مردم کرمان که شایسته بهترین‌ها هستند، در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.