تيم كشی آزاد جوانان در حالی تمرينات آماده‌سازی خود برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسيا را پشت سر می‌گذراند كه مدير حوزه تیم‌های ملی نيز مستقيما شاهد و ناظر اين تمرينات است.

به گزارش خبرنگار مهر، جوانان آزادكار ایران این روزها مرحله پایانی تمرینات خود را برای شركت در رقابتهای آسیایی تایلند در محل خانه كشتی تهران دنبال می‌كنند. این در حالیست كه رسول خادم و اعضای كادر فنی تیم بزرگسالان نیز در تمرینات مرور فن و كشتی جوانان حضور دارند و نكات فنی را به آینده‌سازان كشتی ایران گوشزد می‌كنند.

شاگردان تقی اكبرنژاد سرمربی و همكارانش در تیم جوانان این روزها با برنامه‌ریزی های صورت گرفته توسط كادر فنی كم كم آماده شركت در رقابت‌های آسیایی تایلند می‌شوند تا بتوانند همچون گذشته اقتدار كشتی ایران را به رخ حریفان قاره كهن بكشند.

جالب است بدانید آزادكاران جوان تاكنون بدون حضور در یك تورنمنت بین‌المللی تمرینات آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و هر بار با مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش از اعزام به تورنمنت های مختلف بین‌المللی محروم شدند.

به هر حال كاروان كشتی جوانان ایران طی روزهای 23 تا 26 خرداد ماه در رقابتهای قهرمانی آسیا در شهر پوكت تایلند به میدان می روند تا از اعتبار كشتی ایران دفاع كنند.