آنالیزور تیم فوتبال استقلال با اشاره به این نکته که کادر فنی این تیم به دنبال تقویت نقاط ضعف است، گفت: قلعه‌نویی برای انتخاب نفرات جدید نظرات ما را نخواسته و هیچ مشورتی با یکدیگر نداشته‌ایم.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با مهر، در خصوص زمان شروع تمرینات تیم استقلال توضیح داد: این روزها خیلی‌ها می‌گویند که استقلال خیلی دیر تمرینات بدنسازی را شروع می‌کند در حالی که ما زمان را از دست نداده‌ایم. کادر فنی همه چیز را در نظر گرفته است. استقلال به 5 هفته وقت نیاز دارد تا خود را آماده شروع لیگ کند. ما دیرتر از همه به تعطیلات رفتیم و کادر فنی این مسئله را مد نظر قرار داده است.

وی درباره جذب یاران جدید و این که قلعه‌نویی با آنالیزورهای تیم مشورت کرده است یا خیر، گفت: قلعه‌نویی هیچ صحبتی با من در این باره نداشته است. البته ما در جلسات فنی که داریم درباره مشکلات تیم با یکدیگر گفتگو می‌کنیم ولی درباره این که کدام بازیکن جذب شوند بهتر است، با ما مشورتی نداشته است.

آنالیزور تیم استقلال از بازگو کردن نیازهای استقلال برای فصل  جدید لیگ برتر امتناع کرده و تصریح کرد: بهتر است در این زمینه چیزی نگویم. کادر فنی و مسئولان باشگاه به دنبال جذب بازیکن هستند و در شرایط کنونی نمی‌شود در این باره صحبت کرد.

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که دوست دارید استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با کدام تیم رو در رو بشود، عنوان کرد: دوست دارم با تیم تایلندی مسابقه بدهیم. البته تیم بوریرام را نباید دست کم گرفت چرا که با حذف تیم‌های بزرگی به این مرحله رسید با این حال اعتماد به نفس بازیکنان ما در مقابل آنها زیاد است. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم با تیم‌های عربستانی بازی کنیم تا این که به شرق آسیا مصاف بدهیم.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور در تمرینات دورتموند هم یادآور شد: من با یورگن کلوپ در تیم ماینز هم تیمی بودم و از طریق یکی از دوستانم در ماینز به دنبال این هستیم تا در تمرینات این تیم بتوانم نکات تازه‌ای را یاد بگیرم.