قم - خبرگزاری مهر: همکاری تیم فوتبال صبای قم با کاپیتان با سابقه این تیم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های کشور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مدافع سابق تیم‌های فوتبال استقلال تهران، پاس همدان، صبا باتری و صبای قم با پایان مدت قراردادش با تیم فوتبال صبای قم رسما از این تیم جدا شد و به تیمی از خطه فوتبال خوزستان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور یعنی استقلال صنعتی ملحق شد.

در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات پیش از آغاز دوره سیزدهم خود به سر می‌برد و بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم با یکی دیگر از بازیکنان فصل گذشته خود قطع همکاری کرد.

این بازیکن سهراب بختیاری زاده مدافع و کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در دور برگشت رقابت‌ها با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوسته بود و نقش موثری در بهبود جایگاه صبا در لیگ دوازدهم داشت.

در واقع با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، این تیم برای تقویت خط دفاعی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر دوره دوازدهم، سهراب بختیاری زاده مدافعی که در چند دوره لیگ برتر در صبا بازی می کرد و در نیم فصل اول لیگ قبل از صبا کنار گذاشته شده بود را برای یک نیم فصل به خدمت گرفت.

پیوستن بختیاری زاده به صبای قم نیز حکایت جالبی داشت و بعد از اینکه یحیی گل محمدی سرمربی تیم صبا در 9 هفته آغازین لیگ دوازدهم نخواست که با این بازیکن با سابقه ادامه همکاری بدهد، این بازیکن از تیم فوتبال صبای قم در پایان مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدا شد اما وقتی صمد مرفاوی از هفته دهم در راس کادر فنی صبا قرار گرفت احساس کرد که در ترکیب تیمش به یک مدافع با تجربه نیاز دارد و به همین خاطر بختیاری زاده را به خدمت گرفت و این بازیکن نیز در صبا موثر بود.

اکنون که لیگ سیزدهم در راه است یکی از بازیکنان جدا شده از تیم فوتبال صبای قم، بختیاری زاده است که با امضای قراردادی تا پایان فصل لیگ سیزدهم به تیم فوتبال استقلال خوزستان صدرنشین گروه دوم مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول جام آزادگان و یکی از تازه صعود کننده ها به لیگ مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیوست، تیمی که عبدالله ویسی سرمربی سابق صبا هدایت آن را بر عهده دارد.