شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان گفت: با در نظر گرفتن رهنمودهاي رهبري درباره خصوصيات رئيس جمهور مناسب، انتخاب گزينه اصلح در انتخابات پيش رو كار دشواري نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيروان با اشاره به اهداف عاليه بعثت پيامبر اسلام(ص)، افزود: هدف بعثت انبياء الهي و نبي مكرم اسلام(ص)، ساختن انسان بر طبق برنامه الهي، زنده كردن انسانيت انسان و فطرت پاك او، تربيت و تعليم، رشد و بالندگي و هدايت جامعه به سمت حيات طيبه بوده است.

وي در ادامه انتخاب را يكي از صفات انسان و انتخاب بهتر را قله اين صفت ذكر كرد و اظهار داشت: نظام الهي، نظامي احسن است كه ما را در تمام ابعاد زندگي به انتخاب احسن و زندگي بهتر هدايت فرموده است.

حجت الاسلام كوثري اضافه كرد: يكي از عرصه هاي انتخاب احسن، انتخاب مديران براي اداره امور است و بايد در اين زمينه بكوشيم تا از بين خوبان، گزينه خوب تر و اصلح را انتخاب نماييم.

وي با اشاره به انتخابات پيش رو، تصريح كرد: حال در اين ميان با در نظر گرفتن رهنمودهاي رهبري پيرامون خصوصيات رئيس جمهور مناسب، انتخاب گزينه اصلح در انتخابات كار دشواري نيست.

خطيب نماز جمعه شيروان افزود: جمعه آينده تمام دوربين هاي دنيا به سمت ايران است تا شاهد باشند كه ملت رشيد ايران چگونه با پيروي از امام و رهبر خود حماسه سياسي خلق مي كنند و بار ديگر با شركت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، با آرمان هاي والاي امام(ره) و شهدا و منويات مقام معظم رهبري تجديد ميثاق مي كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك به مناسبت فرا رسيدن اعياد پيش رو، اظهار داشت: بايد خود را براي ورود به ماه شعبان آماده كنيم تا از بركات اعياد شعبانيه بهره مند شويم.