اردبیل - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم "آرتا سبلان اردبیل" با اشاره به استقبال و حمایت تماشاگران اردبیلی از تیم آرتا سبلان در اولین بازی جدی خود گفت: این تیم ظرفیت لازم برای حضور در لیگ دسته یک کشور را دارد.

غلامرضا سرخه ای در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: تیم های اردبیلی تاکنون در لیگ دسته یک و برتر حضور نداشتند، اما بازی آرتا سبلان با پرسپولیس تهران نشان داد که جوانان این استان باید در سطح بازی های لیگ کشور قابلیت های خود را نشان دهند.

وی با اشاره به فراهم بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این استان یادآور شد: علاوه بر این اردبیل از تماشاگران خونگرم و فوتبال دوست برخوردار است که با حمایت این تماشاگران می توان به موفقیت های بیشتر در فوتبال کشور فکر کرد.

سرمربی تیم آرتا سبلان اردبیل به استقبال تماشاگران از بازی این تیم با پرسپولیس اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که این تیم بتازگی تاسیس شده و تاکنون تنها دو بازی انجام داده، ولی استقبال و حمایت مردم بی نظیر بود و انگیزه مجموعه تیم را برای تداوم هرچه بهتر فعالیت بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه کار انتقال تیم تمام شده و این تیم از فصل آینده در لیگ دسته یک بازی خواهد کرد، بیان داشت: در اولین سال حضور قول قهرمانی نمی دهم اما با شرایط فعلی تلاش می کنیم به بهترین نحو تیم را آماده کنیم تا در رده های بالای جدول قرار بگیریم.

سرخه ای همچنین با اشاره به بازی دیروز تیم آرتا سبلان با پرسپولیس تهران تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود و با وجود باخت چیزی از ارزش های بچه های ما کم نشد، تک گل پرسپولیس هم با وجود بازی خوب تیم ما در نیمه دوم روی بی تجربگی و اشتباه فردی به ثمر رسید.

وی با بیان اینکه چهار بازیکن این تیم رده 72 و در رده سنی جوانان و امید بودند، تاکید کرد: ما بحث سازندگی را در این تیم در اولویت قرار داده ایم و فکر می کنم با این تفکر و پتانسیل جوانان بتوانیم به فوتبال این استان و تیم های ملی کمک کنیم.

سرخه ای تاکید کرد که این بازی برای بازیکنان این تیم تجربه بسیار خوبی بود و نشان داد که تیم آرتا سبلان ظرفیت بالایی دارد و در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت، ضمن اینکه اینگونه بازی ها می تواند در آماده سازی تیم برای حضور مقتدر در لیگ کمک کند.

وی با اشاره به روند آماده سازی تیم یادآور شد: 50 درصد نفرات اصلی مشخص شده و طی روزهای آینده نیز نفرات جدید را با اولویت جوانان مستعد استان اردبیل به تیم اضافه خواهیم کرد.

سرمربی تیم آرتا سبلان اردبیل اعتقاد دارد که این استان جاذبه بیشتری به جذب بازیکن و مطرح شدن در رقابت های کشوری دارد.