کاپیتان‎های تیم‎های ملی والیبال ایران و روسیه پس از دومین دیدار دو تیم در رقابت‎های لیگ جهانی 2013 با حضور در نشست خبری نظر خود را در مورد بازی اعلام کردند. در این نشست سعید معروف گفت که بازیکنان ایران بهترین عملکرد خود در این بازی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید معروف در نشست خبری دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه اظهارداشت: ما خیلی خوب بازی کردیم و به معنای واقعی جنگدیم اما اشتباهاتی داشتیم که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. هر چند روسیه هم بی اشتباه نبود.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران در این بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدند. ما به خصوص در سرویس اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان شد. البته روسیه هم چنین اشتباهاتی را داشت اما در نهایت پیروز شد چون اشتباهات ما بیشتر بود.

معروف یادآور شد: بازیکنان ایران بهترین عملکرد خود در این بازی ارائه کردند.

"سرگی ماکاروف"، کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه بود که در این نشست خبری حاضر شد. وی خیلی کوتاه صحبت کرد و گفت: ما در این بازی هم مانند بازی اول پیروز شدیم اما دیدار دوم به مراتب سخت‌تر بود. بنابراین باید برای دیدارهای آینده خود تلاش بیشتری داشته باشیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

به گزارش مهر، دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در رقابت‌های لیگ جهانی 2013 شامگاه شنبه با نتیجه 3 بر یک به سود روسیه به پایان رسید. دیدار نخست دو تیم نیز جمعه شب برگزار شد که طی آن روس‌ها به برتری 3 بر صفر دست یافتند.