کتاب «اصطلاحات و هماینده‌های زبان آلمانی» برای استفاده دانشجویان رشته زبان آلمانی، به زودی توسط انتشارات برزآفرین منتشر وبه بازار نشر عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «اصطلاحات و هماینده‌های زبان آلمانی» در حال حاضر مراحل پایانی انتشار را در انتشارات برزآفرین طی می‌کند و قرار است طی روزهای آینده به بازار نشر عرضه شود. این کتاب ترجمه از مرتضی رحیمی یگانه استاد زبان و ادبیات دانشگاه است.

این کتاب در واقع منبعی برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته زبان آلمانی است و توسط کریستین سلبام محقق انگلیسی نوشته شده است. نسخه اصلی این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده است و تنها مثال‌های آن به زبان آلمانی هستند. رحیمی یگانه نیز کتاب را از روی نسخه اصلی آن و از زبان انگلیسی، به فارسی بازگردانی کرده است.

«اصطلاحات و هماینده‌های زبان آلمانی» چندی است که مجوز چاپ را دریافت کرده است و قرار است با قطع وزیری و 140 صفحه به چاپ برسد. قیمتی که ناشر برای این کتاب در نظر گرفته است، 5 هزار تومان است.

انتشارات برزآفرین همچنین 2 رمان در انتظار مجوز نیز در ارشاد دارد. «هفت ضلعی عفریت» و «اپرای مردگان» عنوان دو رمانی هستند که به قلم امید کوره‌چی نوشته شده و توسط این ناشر به ارشاد ارسال شده‌اند. این دو کتاب در حال حاضر در انتظار اخذ مجوز چاپ به سر می‌برند.