فرشته نوبخت کتاب جدید خود را با نام «از همون راهی که اومدی برگرد» برای انتشار تحویل ناشر داد.

فرشته نوبخت نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اثر جدید خود گفت:‌ این اثر یک داستان بلند است و دارای زمینه اجتماعی است و داستانش، ماجراهای معمایی دارد. این داستان 4 راوی دارد که هر کدام بخشی از داستان را روایت می‌کنند و داستان در واقع به شکل یک پازل است که روایت این راوی‌ها قطعات پازل را در کنار هم قرار می‌دهد.

وی افزود:‌ درباره داستان بلند خواندن این اثر باید بگویم، من آن را طبق دسته‌بندی‌های خودم داستان بلند می‌دانم. شاید بتوان به آن رمان گفت، چون حدودا 120 صفحه دارد، اما از نظرم خودم، این اثر ویژگی‌هایی دارد که آن را داستان بلند می‌دانم.

این نویسنده در ادامه گفت: این داستان، با همه کارهایی که تا به حال نوشته‌ام، تفاوت دارد. این تفاوت هم بیشتر از نظر مضمون و محتواست. در این داستان موضوعات و مضامینی مد نظرم بوده است که در داستان‌های قبلی‌ام به آن‌ها نپرداخته‌ام. هرکدام از راوی‌های این داستان یک فرهنگ و زبان مستقل و با 3 راوی دیگر تفاوت زیادی دارند، اما هرکدام درگیر یک موضوع واحد شده‌اند.

نوبخت گفت: «از همون راهی که اومدی برگرد» را چندی پیش به نشر به‌نگار تحویل داده‌ام و منتظرم تا کتاب از طرف این ناشر به ارشاد رفته و بعد از اخذ مجوز به چاپ برسد.

مولف مجموعه داستان «کلاغ» درباره اثر دیگرش گفت: مشغول نوشتن یک رمان جدید هم هستم که موضوعش درباره زنان بی‌سرپرست جامعه است. به نظرم به این موضوع در آثار داستانی‌مان کم پرداخته شده بود. این بود که به سراغ آن رفتم و مجبور شدم تحقیقات زیادی برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن، انجام بدهم. این رمان هنوز نام مشخصی ندارد و 7 ماه است که نوشتنش را آغاز کرده‌ام.