قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: این باشگاه از 7 تیم حرفه ای ورزش قم در مسابقات لیگ های مختلف ورزش کشور حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا دهناد در مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم که بعد از ظهر دوشنبه در هتل المپیک قم با حضور استاندار قم و محمد مایلی کهن برگزار شد، پیش از سایر مهیمانان ویژه حاضر در این جمع فوتبالی به ایراد سخن پرداخت و در ابتدای صحبت‌های خود خبر از حمایت باشگاه صبای قم از هفت تیم حرفه ای ورزش قم داد.

ترقی و پیشرفت صبا از زمان انتقال به قم

وی اظهار داشت: باشگاه صبا از زمان انتقال به قم مدارج ترقی و پیشرفت را به خوبی طی کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از باشگاه‌های مطرح و حرفه‌ای ورزش کشور نه تنها در فوتبال بلکه در چندین رشته ورزشی دیگر نیز تیم داری می‌کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم ابراز داشت: علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان صبا، تیم های فوتسال، کشتی، هندبال، امید، جوانان و نوجوانان صبا نیز تحت حمایت باشگاه صبا در مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های کشور حضور فعال و موفقی دارند.

وی یاد آور شد: تیم فوتبال صبا که زبانزد خاص و عام است و صبا را در ایران و خارج از مرزهای کشور به خوبی می شناسند، اما باید به تیم موفقی همچون فوتسال صبا اشاره کنم که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر ایران شد.

فوتسال صبا نایب قهرمان و هندبال صبا قهرمان کشور

دهناد عنوان داشت: تیم هندبال صبای قم نیز با همت و غیرت مجموعه پرتلاش مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان خود توانست در فصل قبل رقابت های لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و جواز صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به دست بیاورد.

وی افزود: صبا در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور نیز تیم موفقی داشت و کشتی گیران صبای قم توانستند در جدال با رقبای خود در فصلی که به تازگی آن را سپری کرده ایم، نتایج قابل قبولی کسب کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم اضافه کرد: این در حالی است که تیم های مستعد و با انگیزه رده های سنی امید، جوانان و نوجوانان صبای قم نیز با حمایت این باشگاه در مسابقات لیگ های برتر و دسته اول باشگاه های کشور حضور دارند.