نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کنیست ادعا کرد که تل آویو در مذاکرات کاخ سفید برای تسلیح شورشیان سوری نقشی نداشته و در بحران این کشور شرکت نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، "بنیامین نتانیاهو" در جلسه کمیته امور دفاع  و خارجه کنیست(پارلمان رژیم صهیونیستی) مدعی شد که اسرائیل در جنگ داخلی سوریه شرکت نمی کند.

نتانیاهو این اظهارات را با توجه به برنامه کاخ سفید برای برگزاری نشستی در خصوص بررسی موضوع تسلیح شورشیان حاضر در سوریه ایراد کرد و گفت تل آویو در این موضوع دخالت نخواهد کرد.

در همین رابطه مقامات کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو بسیار در این رابطه محتاط است که به پرسش های مطرح شده در این خصوص که کشورهای غربی چه زمانی اقدام به ارسال سلاح به شورشیان سوری می کنند پاسخ ندهد.

این ادعا در حالی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر آنکه اخیرا همزمان با موفقیتهای ارتش سوریه در برابر تروریستهای تکفیری به خاک سوریه حمله هوایی انجام داد، به تروریستهای زخمی شده نیز کمکهای پزشکی ارائه کرده است و منابع سوری هم از کشف سلاحهای پیشرفته ساخت این رژیم در مناطقی که از وجود تروریستها پاکسازی شده است، خبر داده اند.