ترکیب دوازده نفره تیم ملی والیبال برای دیدار مقابل صربستان در چارچوب مسابقات لیگ جهانی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی عراقی، آرمین تشکری، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، امیر غفور، شهرام محمودی و فرهاد ظریف بازیکنانی بودند که خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آنها را از ترکیب 22 نفره اعلام شده به FIVB برای دو دیدار مقابل روسیه انتخاب کرد اما تغییر این ترکیب برای دیدار آتی تیم ملی والیبال که مقابل صربستان برگزار خواهد شد، بعید نیست.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق قوانین مربوط به مسابقات لیگ جهانی، ترکیب دوازده نفره هر یک از تیم‌ها برای برگزاری هر یک از دیدارها قابل تغییر است، اظهارداشت: احتمال دارد خولیو ولاسکو با توجه به نوع بازی صربستان یکی دو بازیکن ترکیب دوازده نفره را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: البته هنوز در این زمینه صحبت قطعی نشده است اما با در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان و به خصوص ویژگی‎های بازی صربستانی‎ها، به احتمال زیاد تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت. در هر صورت طبق قانون تا یک ساعت پیش از بازی با صربستان فرصت داریم تا ترکیب دوازده نفره خود را اعلام کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه از روز چهارشنبه تمرینات تیم ملی والیبال برای دیدار با صربستان آغاز می‎شود، خاطرنشان کرد: این مرحله از تمرینات با حضور همان 22 بازیکنی که پیش از سفر به بلغارستان در تمرینات حضور داشتند،  پیگیری خواهد شد. در صورتیکه ولاسکو تصمیم قطعی برای تغییر ترکیب دوازده نفره تیم بگیرد، قطعا در نحوه تمرینات و گروه‎بندی بازیکنان تغییراتی خواهیم داشت.

خوش‌خبر با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی والیبال روزانه دو جلسه تمرینی خواهند داشت، گفت: صبح‌ها در محل سالن فدراسیون تمرین می‌کنیم اما تمرینات نوبت عصر در سالن دوازده هزار نفری برگزار خواهد شد. بازی با صربستان در این سالن برگزار می‌شود و خوب است که بازیکنان چند جلسه تمرینی در این سالن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رویارویی مقابل صربستان دومین آزمون تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی 2013 است. دیدار نخست برابر صربستان 31 خردادماه انجام می‌شود.