بندرترکمن - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان توانایی بالایی دارند و به نتایج این تیم در مسابقات جهانی امیدوارم اما تنها نگرانی ما نداشتن بازی تدارکاتی برون مرزی و تجربه بین المللی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم جزیده پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی ساحلی جوانان در بندرترکمن گفت: اردوهای متعددی را در شهرهای مختلف برگزار کردیم و بازیکنان به آمادگی بالایی رسیده اند و با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم معتقدم که آنها می توانند به نتیجه خوبی برسند.

وی افزود: در این بین تنها نگرانی ما نداشتن بازی تدارکاتی برون مرزی برای این تیم است و مسئله این است که آنها باید پیش از حضور در مسابقات جهانی، بازی تدارکاتی خارجی داشته باشند تا با سبک دیگری از بازی و تاکتیک مسابقات آشنا شوند و به اصطلاح با خارجی ها روبه رو شوند.
 
جزیده با اشاره به بی تجربه بودن بازیکنان گفت: این بازیکنان جوان اند و ممکن است از نظر روحی و روانی دچار افت شوند اما روی آنها کار کردیم و آنها دراین اردو  نشان دادند که از توانایی بالایی برخوردارند و می توانند حرف های زیادی درکرواسی برای گفتن داشته باشند.
 
وی گفت: آنها احساس مسئولیت زیادی دارند و تا جایی که توانستم تجربیاتم را به آنها منتقل کردم و امیدوارم مسائل غیرقابل پیش بینی مسابقات به سود تیم ما باشد.
 
سرمربی تیم والیبال ساحلی جوانان در مورد رقیبان ایران توضیح داد: برای ما هم این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که جوانان ایران در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرند انگیزه برای سایر جوانان است که به این رشته روی آورند.
 
جزیده گفت: در هر حال این مسابقات پله ای است که می تواند والیبال ساحلی را دگرگون کند و توجه مردم به این رشته را بیشتر و نگاه ها را عوض کند.
 
سرمربی تیم های الف و ب ملی امید که در اردوی دوم این تیم در بندر ترکمن بسر می برد تاکید کرد: این تیم پس از عدم صدور ویزا از سوی هندوستان برای مسابقات آسیایی از سوی فدراسیون جهانی والیبال مستقیم به مسابقات جهانی دعوت شد.
 
جزیده افزود : آخرین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی امید ایران از 24 تا 26 خرداد ماه در کمپ تیم های ملی والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد 
 
تیم ملی والیبال ساحلی جوانان برای اولین بار تشکیل و راهی مسابقات جهانی می شود. این تیم با ترکیب محمود توکلی و کامبیز کلته در تیم الف و رسول خواجه و عبداله ایزدی در تیم ب ایران راهی مسابقات جهانی کروواسی می شود.