زنجان - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار زنجان گفت: در سال جاری به علت کاهش بارندگی و وجود خشکسالی در استان بیش از 200 هزار تن گندم تولید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عباسی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با بیان اینکه طبق هدف گذاری بنا بود میزان 130 تا 120 هزار تن گندم مورد نیاز اصناف و نانوایان استان را خریداری کنیم افزود: باید در این راستا کمیته خرید گندم در شهرستان ها نیز فعال شود.
 
وی با اشاره به ضرورت ایجاد سیاست های تشویقی و تنبیهی برای خرید گندم در استان افزود: این سیاست ها در خرید گندم باعث کوتاه شدن دست دلالان در این زمینه خواهد شد.
 
معاون برنامه ریزی استاندار زنجان از احتمال ارائه یارانه به غرفه داران در نمایشگاه ضیافت خبر داد و گفت: تا 10 روز آینده ارائه دادن یا ندادن یارانه به غرفه داران نمایشگاه ضیافت مشخص خواهد شد.
 
عباسی با اشاره به شناسایی مکان های دیگری به غیر از نمایشگاه بین المللی کاسپین برای برگزاری نمایشگاه ضیافت برای ماه رمضان  ادامه داد: امید است با این کار هزینه برگزاری نمایشگاه کاهش یافته و کالاها با درصد تخفیف بیشتری به مردم ارائه شود.
 
وی تاکید کرد: ارائه فضای رایگان برای برگزاری نمایشگاه در حال پیگیری است و این در حالی است که حضور در کاسپین خود به عنوان نقطه قوتی و ایجاد کننده انگیزه برای فروشندگان محسوب می شد.