بجنورد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه، سبب سربلندی ایران اسلامی و یاس دشمنان نظام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز صبح چهارشنبه در ديدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، افزود: صحنه انتخابات امتحان بزرگ الهی است و مردم بايد سعي كنند با درایت و هوشمندی از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون بیایند.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، به همراه حفظ وحدت و رعایت اخلاق، سبب سربلندی ایران اسلامی و یاس دشمنان نظام خواهد شد.

آیت الله مهمان نواز اضافه كرد: مقام معظم رهبری انتخابات را مظهر اقتدار نظام اسلامی و آبروی نظام دانسته اند و بدون شک حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و لبيك به فرمان رهبري، اقتدار نظام اسلامی و یاس دشمنان نظام را سبب مي شود.

وی گفت: وحدت عامل تقویت سیاست های اسلامی و عزتمندی کشور است و مردم ولایت مدار ایران در این انتخابات نیز با اقتدار آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس را دنبال خواهند كرد.

آيت الله مهمان نواز با اشاره به نقش دانشجویان در تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری، افزود: جامعه دانشگاهی همواره نقش مهمی در تعیین سرنوشت نظام اسلامی داشته اند و در این انتخابات نیز باید با حضور آگاهانه؛ توام با شور و شعور، پیروزی اسلام و نظام اسلامی را به دنیا نشان مي دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های این واحد دانشگاهی در سال های اخیر، از بیش از نیم قرن مجاهدت و تلاش های آیت الله مهمان نواز در راستای پیروزی و استحکام انقلاب اسلامی در شمال خراسان، تجلیل کرد.

محمد بیگدلی ضمن ارائه گزارش روند عملیات تاسیس بیمارستان 96 تختخوابی آموزشی تخصصی و راه اندازی آزمایشگاه ملی مرجع کشاورزی خراسان شمالی، اظهار کرد: احداث این بیمارستان نقش بسزايی در جذب دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی در اين واحد دانشگاهي خواهد داشت.