قم - خبرگزاری مهر: عليرضا پورمند، مدافع سابق فوتبال كشورمان و مربي سابق تيم ليگ برتري گهر دورود با نظر محمد مايلي‌كهن به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور حضور موفق در ليگ سيزدهم فوتبال باشگاه هاي برتر كشور سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم بلافاصله بعد از اینکه با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسید، يكي ديگر از همکارانش در کادر فنی صبای قم در لیگ سيزدهم فوتبال کشور را معرفي کرد.

بر اساس تصميم محمد مايلي‌كهن، این سرمربی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم قصد دارد از یک مربی شاغل در فوتبال قم به عنوان مربی بومی به‌عنوان همکار خود استفاده کند، ضمن اینکه عليرضا پورمند همکار وی در كادر فني تيم گهر شهرداري دورود در فصل قبل ليگ برتر، یکی دیگر از مربیان صبای قم در سيزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب مي‌شود.

عليرضا پورمند مدافع پیشین تیم‌های مختلف باشگاهي فوتبال كشورمان در مسابقات لیگ‌هاي دسته اول جام آزادگان و برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، ضمن اینکه این مربی در تیم‌ گهر شهرداري دورود در فصل گذشته ليگ برتر دستيار محمد مايلي‌كهن بوده است.

سرمربی جدید صبای قم همراه با این تیم در جام حذفي امسال و لیگ برتر دوره سيزدهم کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت و به نظر می‌رسد محمد مايلي‌كهن باید سعی کند برای حفظ جایگاه خود در بین مربیان لیگ برتری موقعیت صبا را که امسال عنوان دهم لیگ را کسب کرد، در لیگ سيزدهم ارتقاء بدهد.

محمد مايلي‌كهن با تجربه اما با انگیزه در حالی با باشگاه صبای قم قرارداد دو ساله امضا کرده است که در گذشته سابقه مربيگري در تيم‌هاي پيكان، فولاد و سايپا البرز را دارد و به‌عنوان مربی اولين بار است كه حضور در تیم فوتبال صبا را تجربه مي‌كند و به همين خاطر با دعوت از مربياني نظير فرياد شيران، بختياري‌زاده و پورمند قصد دارد كادر فني توانمندي را براي ليگ سيزدهم مهيا كند.

با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان فصل قبل با تیم فوتبال صبای قم قرارداد دارند، به نظر می‌رسد محمد مايلي‌كهن سعی خواهد کرد همچون ديگر تيم‌هاي خود جوانگرايي را ادامه داده و سیاست باشگاه صبای قم را که استفاده از بازیکنان جوان است، تداوم ببخشد.

این مربی در اعلام برنامه‌های خود برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به دنبال تقویت تیم صبای قم نیز خواهد بود و قصد دارد چند بازیکن از لیگ برتر و نيز بازيكنان شاخص فوتبال قم را هم به تیم صبای قم اضافه كند.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را تهیه کرده‌ است و قصد دارد بعد از اینکه با آن‌ها صحبت کرد و به توافق رسید، آن را در اختیار مسئولان باشگاه صبای قم قرار داده و باشگاه صبا با آنها قرارداد امضاء کند.