کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از محدودیت ترافیکی محور قصرشیرین – کرمانشاه در سه روز آینده خبرداد.

سرهنگ خسرور کوثری فر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به بسته شدن مرزهای خسروی و پرویز خان یک سری محدودیت های ترافیکی بر تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.

وی افزود: براین اساس محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون، تریلر و تانکرهای سوخت رسان ایرانی و عراقی در محور ارتباطی کرمانشاه به سمت قصرشیرین اعمال می شود.

کوثری فر گفت: این محدودیت ها به مدت سه روز بسته شدن مرزهای خسروی و پرویز خان  از امروز اعمال و تا 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

فرمانده انتظامی پلیس راه استان کرمانشاه گفت: گشت های پلیس راه در محورهای قصرشیرین- کرمانشاه حضوری مستمر و هم چنین دیگر محورهای ارتباطاتی استان در این سه روز تقویت شده و محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده برای وسایل نقلیه سنگین اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس راه نیروی انتظامی نیز بخشی از بدنه ناجا بوده با هرگونه تردد غیرطبیعی و کاروانی در مسیرهای ترددی برخورد خواهد شد.

کوثری فر خواستار رعایت نظم از سوی مردم در این مدت شد و گفت: مردم از چسپاندن هرگونه بنر، عکس و پوستر بر روی شیشه جلو و عقب و آینه های خودرو که مانع دید آنها شود، خودداری کرده چرا که این عمل خلاف قوانین بوده و باعث بروز تصادفات نیز می شود.

فرمانده انتظامی پلیس انتظامی استان کرمانشاه در پایان خواستار حضور مردم در پای صندوق های رای شد  و گفت: حضور پرشور در انتخابات دل دوستان را شاد و دشمنان را مایوس می کند.

در ادامه رئیس پلیس راهنمایی کرمانشاه در خصوص تدابیر ترافیکی در سطح شهر  به خبرنگار مهر گفت: با تلاش نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین ترافیک در شهر کرمانشاه خواهیم بود.

سرهنگ غلامرضا امیدی افزود: در روز انتخابات نیز چون دیگر روزها کمترین محدودیت ترافیکی وجود داشته و تنها خیابان حد واصل تقاطع دادگستری تا میدان فرمانداری یعنی خیابان مقابل  ساختمان فرمانداری شهرستان کرمانشاه بسته می شود.

سرهنگ امیدی تصریح کرد: وسایل نقلیه در این روز می توانند از مسیر جایگزین واقع در بلوار شهید بهشتی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه حضور در انتخابات آتی را گامی محکم در جهت خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: مردم استان کرمانشاه چون دیگر صحنه ها به میدان آمده و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی در پایان از تلاش نیروهای راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در امر امور و مرور مردم کرمانشاه خبرداد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در این روز آرامش را به مردم در عبور و مرور هدیه خواهیم کرد.