رادیو گفتگو امروز جمعه 24 خرداد با برنامه زنده 16 ساعته "چکاد بصیرت" از 8 صبح تا 12 شب همپای حماسه سیاسی مردم به انعکاس این رویداد بزرگ خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، هدف از پخش این ویژه برنامه زنده 16 ساعته، ترغیب و تشویق مخاطبان به حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای و نیز مقابله با سمپاشی‌های رسانه‌های بیگانه، اطلاع رسانی اخبار و رویدادها و نیز اعلامیه‌های وزارت کشور برای برگزاری بهتر انتخابات و نیز نمایش خلق برگی از حماسه سیاسی مردم ایران است.

در این برنامه، نخبگان علمی از حوزه و دانشگاه حاضر شده و به تحلیل پژوهش محور ابعاد مختلف این حماسه سیاسی خواهند پرداختند. همچنین در ارتباط تلفنی با دوستداران انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان، روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از دیدگاه ناظران خارجی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

همچنین در این برنامه، بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در مورد انتخابات پخش شده و نیز با خانواده‌های شهدای عرصه علم و دانش گفتگو می‌شود.

تهیه‌کنندگان برنامه "چکاد بصیرت" فرهاد دهنوی، جواد طالبی و علی فروغی هستند. همچنین افضل عبادی، آخرین وقایع در ستاد مرکزی انتخابات و نیز حسینیه ارشاد را به طور مستقیم گزارش خواهد کرد. اجرای این برنامه نیز بر عهده رضا کاشفی است و مریم قربانعلی نژاد، مرجان عابدین، رقیه پرند آور و مریم طاهری، هماهنگی این برنامه را بر عهده دارند.

با وجود اینکه پخش برنامه‌های رادیو گفتگو از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود، این برنامه امروز جمعه 24 خرداد استثنائا از 8 صبح روی آنتن رفته و به مدت 16 ساعت تا 12 شب بصورت زنده از رادیو گفتگو پخش می‌شود.