بندرعباس - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم ایران همواره با حمایت خود از نظام اسلامی و حضور پرشور در صحنه های حساس، دروغ های آنان را برملا کرده اند که این نشان می دهد آنها هنوز مردم ایران را نشناخته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دقایقی پیش با حضور در مسجد قدس بندرعباس رای خود در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صندوق انداخت.

آیت الله نعیم آبادی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای صبح امروز شاهد حضور با شکوه مردم استان هرمزگان از پیر و جوان در پای صندوق های رای برای شرکت در انتخابات بوده ایم.

وی با بیان اینکه معلوم نیست کاخ نشینان استکبار جهانی چه زمانی می خواهند سر عقل بیایند، عنوان کرد: سران استکبار 34 سال است که در خصوص ایران دروغ گفته اند و مردم ایران همواره با حمایت خود از نظام اسلامی و حضور پرشور در صحنه های حساس، دروغ های آنان را برملا کرده اند که این نشان می دهد آنها هنوز مردم ایران را نشناخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی راه خود را تشخیص داده اند و امروز نیز تشخیص مردم بیش از گذشته است و در واقع استکبار ستیزی مردم ایران زبان زد جهانیان است و همه از ما الگو می گیرند.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه تصریح کرد: ایران اسلامی امروز آباد و آزاد است و استکبار هرچه حماقت بیشتری انجام دهند، انقلاب اسلامی در این کشور محکم تر خواهد شد و جهان ماهیت استکبار را بیشتر خواهد شناخت.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا مردم ایران با حضور گسترده در این انتخابات نیز به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت خواهند داد و در راستای حفظ خون شهدای گران قدر گام بر می دارند.