زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد چرا که این مردم بودند که همیشه در اقتدار نظام سهیم بودند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در راستای خلق حماسه سیاسی وتحقق منویات رهبری باید مردم با حضور حداکثری خود بر تحقق این امر بسیار حساس سیاسی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گستاخی های دشمن را بر علیه ایران خفه می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه پشتوانه محکمی بر نظام جمهوری اسلامی بودند و در این راستا دشمن هم برای اینکه نقش مردم در ایران کمرنگ  کند با انواع توطئه ها و برنامه های شوم وارد میدان شده ولی با وجود مردم  با بصیرت همیشه مایوس شده است .

علیمردانی تاکید کرد: مردم وقتی با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای حاضر می شوند امنیت کشور افزون تر می شود و دشمن دیگر نمی تواند در ایران نا امنی ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: امروز مردم که با تمام قوت در عرصه انتخابات حاضر می شوند باید فردا هم رئیس جمهور آینده  و افرادی که وارد شوراهای اسلامی شهر و روستا می شوند قدر این مردم را بدانند و صادقانه به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شعبات انتخاباتی انتخاباتی گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار پرشوراست و مردم با شور و نشاط بسیار خوبی در صحنه حاضر شده اند.

علیمردانی یادآورشد: امروز مردم نظام جمهوری اسلامی ایران رکورد دیگری را در تاریخ ثبت خواهند کرد.