اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: بازتاب اين انتخابات در عرصه جهاني در اين موقعيت تاريخي كه همه نگاه ها به ايران دوخته شده بسیار مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا ذاکر اصفهانی پس از حضور در انتخابات افزود: بازتاب اين انتخابات در عرصه جهاني در اين موقعيت تاريخي كه همه نگاه‌ها به ايران دوخته شده و با بخشي از نظام بين‌الملل در عرصه انرژی هسته‌اي و تحريم ها مسائلي را داريم بسيار مهم و قابل توجه است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در میدان نقش جهان و پای صندوق های اخذ رای بیان داشت: پيش از آغاز برگزاري انتظار نمي‌رفت با چنين جمعيتي مواجه شويم.

استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امید است جريان انتخابات با اين شور و نشاط همچنان ادامه پيدا كند تا آنچه مورد مطالبه مقام معظم رهبری و مردم است محقق شود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص تصریح کرد: تمام امکانات نرم افزاري و سخت افزاري براي هرچه بهتر برگزار كردن اين حماسه سياسي در اقصي نقاط استان اصفهان و در روستاهاي كم خانوار، عشاير، پادگان ها و حتي براي بيماران و از كارافتادگان فراهم شده است.

ذاکر اصفهانی گفت: براي برگزاري انتخابات سالم، پرشكوه و حداكثري بيش از صدها ساعت برنامه‌ريزي و هماهنگي بين دستگاه‌هاي مختلف انجام شده است.

استاندار اصفهان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: بازتاب هاي انتخابات در عرصه بين المللي به مفهوم حماسه سياسي معناي عميق‌تري مي‌بخشد.