قشم - خبرگزاری مهر: فرماندار قشم گفت:حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را شکل داده است.

مسعود سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مردم مجری انتخابات هستند و در همه مسائل سياسي و دفاع از نظام حضور دارند و كشورهاي مستكبر و دشمنان نيز از اين حضور در هراس هستند كه همين ترس نيز مانع از هر گونه تجاوزي به كشور شده است، چرا كه دشمنان به خوبي مي‌دانند ميليون‌ها فرد فداكار آماده دفاع از ايران هستند.

وی گفت: حضور بی نظیر مردم حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری شکل داده است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: خلق حماسه سیاسی در مسائل داخلی و سیاست خارجی اثرگذار است. حضور پر شور مردم در حماسه 24 خرداد ماه، قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی در برابر غرب را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه با حضور گسترده و بی نظیر مردم در عرصه سیاسی انتخابات بار دیگر نقشه های شوم دشمنان بر ملا شد، ابراز داشت: دشمن همواره در صدد کم رنگ جلوه دادن انتخابات تلاش بی وقفه ای را انجام می دهد.

فرماندار قشم اظهار داشت: صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها در 94شعبه انتخاباتی این شهرستان مستقر شده است.

سالاری درباره توزیع مکانی این شعبات هم گفت: از این تعداد 59شعبه در بخش مرکزی، 29شعبه در بخش شهاب و شش شعبه در بخش هرمز قرار دارند.

به گفته وی تعداد صندوق های اخذ رای نیز در کل شهرستان افزون بر 197صندوق است که از این تعداد 37صندوق در شعبات شهری و بقیه در شعبات روستایی برای جمع آوری آراء مردم این شهرستان اختصاص یافته است.

وی در خصوص توزیع مکانی این صندوق ها هم گفت: 22صندوق در شهر قشم، شش صندوق در شهر درگهان، شش صندوق در شهر هرمز، سه صندوق در شهر سوزا و 160صندوق بقیه در روستاهای شهرستان قشم برای اخذ آراء مردم درنظر گرفته شده است.