قدس - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه امروز به حضور پرشور و حماسی مردم در ساعات اولیه انتخابات اشاره کرد و گفت: این حضور بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را سرکوب می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: امروز برای کشور و ملت ما روز سرنوشت ساز انتخابات است و تاکید رهبر انقلاب بر این بود که ما بر اساس وظیفه ایی که دین بر دوش ما گذاشته است، موظفیم که با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: چقدر خوب است که سایر مردم هم مثل مقام معظم رهبری که در اولین دقایق صبح به محل اخذ رای رفتند در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و به فرد اصلح رای دهند.

این مسئول عنوان کرد: از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی دموکراسی و آزادی است که 34 سال حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و کشور نشان دهنده همین موضوع است.

حجت الاسلام میراحمدی یادآور شد: مطابق منویات رهبری ممکن است دشمنان انتخابات ما را نپسندند زیرا ما از مسیری که اسلام برای ما مشخص کرده عبور می کنیم و این دشمنان را عصبانی می کند، همین میزان که مردم در انتخابات حضور می یابند دشمنان هم به همان میزان عصبانی می شوند و این مصداق یکی از سخنان شهید بهشتی به این مضمون است: آمریکا عصبانی است و از این عصبانیت بمیرد.

امام جمعه شهرستان قدس یادآور شد: مردم ولایت مدار ایران با حضور حماسی خود و انتخاب رئیس جمهور دلسوز، متعهد و ولایی بار دیگر دشمنان را سرکوب و توطئه های آنان را خنثی می کنند.

وی در پایان با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: از جوانان عزیز ایران انتظار داریم که از نظام جمهوری اسلامی و مسایل مربوط به آن حمایت و دفاع کتتد.