بستک - خبرگزاری مهر: فرماندار بستک با بیان اینکه مردم شهرستان بستک از ابتدای آغاز انتخابات در شعب اخذ رای حضور یافتند، گفت: انتخابات صحنه حضور و نمایش وحدت و انسجام میان شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتاق‌زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم این شهرستان در شرف خلق یک حماسه دیگر هستند گفت: از آنجایی که چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته است، حضور پرشور نقش مهمی را در تقویت جایگاه نظام در عرصه بین‌المللی دارد.

مشتاق‌زاده با دعوت از اقشار مختلف "مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی" به ویژه مردم شهرستان بستک جهت حضور و مشارکت پرشور در تحقق حماسه سیاسی انتخابات اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که دنیا یک بار دیگر خلق حماسه‌ای عظیم را در این سرزمین به نظاره نشسته است و مردم هوشیار ایران اسلامی صحنه گردانان اصلی این رویداد تاریخی خواهند بود.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم بزرگ ایران در ورود به صحنه انتخابات ضمن ایجاد وحدت و همبستگی ملی باعث ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان در پیشبرد اهداف خصمانه خود علیه این انقلاب و نظام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: مردم با بصیرت و ولایتمدار این شهرستان ضمن هوشیاری و پایبندی به اهداف و آرمان‌های این انقلاب و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی به وظیفه دینی و اجتماعی خود عمل کرده و در خلق این حماسه سیاسی سهم بزرگی خواهند داشت.