خرم آباد - خبرگزاری مهر: صنعتگران و بازرگانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در قالب هیئتی روز چهارم تیرماه به کشور گرجستان می‌روند تا در زمینه‌های مختلف اقتصادی راه‌های همکاری‌های دوجانبه را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اعزام در قالب برنامه‌های تدوین‌شده‌ی اتاق برای تعامل و ارتباط بیشتر با کشورهای مختلف است.

حسین سلاح‌ورزی گفت: دیدار و گفتگو با عباس طالبی‌فر سفیر و رایزن کشورمان در تفلیس گرجستان از جمله برنامه‌های این سفر چهار روزه است.

وی افزود: دیدار و گفتگو با رئیس و اعضای اتاق تفلیس هم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم نتایج مثبتی را برای صنعت و تجارت لرستان به همراه داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: بیشترین حجم کار در قالب رایزنی رو در روی تجار و صنعتگران لرستانی با طرف‌های گرجی برنامه‌ریزی شده تا به صورت ملموس‌تری مذاکرات انجام شود و نتیجه‌بخش هم باشد.

سلاح ورزی با اشاره به اینکه سفر این هیئت تا هفتم تیرماه به طول می‌انجامد، اظهار داشت: این برنامه، دومین اعزام هیئت تجاری بازاریابی است که اتاق خرم‌آباد در سال جاری برنامه‌ریزی کرده و البته برنامه‌های دیگری هم تدوین شده که در زمان خودش اطلاع‌رسانی خواهد شد.