تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸

اهواز - خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: با پایان شمارش آرا در شهر گتوند، هفت عضو شورای این شهر مشخص شدند.

هوشنگ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مردم این شهر مشارکت 80 درصدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آفریدند، عنوان کرد: بی‌شک مردم این شهرستان با حضوری تاریخی، حماسه‌ای سیاسی آفریدند.

وی افزود: بعد از پایان شمارش آرای شهر گتوند، هفت عضو این شورای شهر مشخص شدند تا این افراد اعضای چهارمین دوره شورای شهر این شهر را تشکیل بدهند.

محمدپور عنوان کرد: محمد کریم آقاجانی بعد از پایان شمارش آرا به‌عنوان نفر نخست انتخاب شد. بعد از وی نرگس اسکندری، جهانگیر حیدرزاده، ضمن مرادی، علی نظری، حسین امیری و احمد احمدی‌آزاد  به ترتیب در رده‌های دوم تا هفتم قرار گرفتند و به شورای شهر گتوند راه یافتند.

فرماندار گتوند عنوان کرد: همچنین عبدالکریم اسدی و رضا عسکری به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر گتوند از سوی مردم انتخاب شدند.

محمدپور عنوان کرد: 43 هزار و 935 نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان بودن که حدود 35 هزار نفر در این انتخابات شرکت کردند. همچنین 247 نامزد در این انتخابات در این شهرستان به رقابت پرد اختند که 125 نفر از میان آنها به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه یافته‌اند.