در حالی که تقریبا اکثر باشگاه‌های لیگ برتری مدارک خود را در اختیار رییس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال قرار داده‌اند تا به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده شود همچنان مدارک دو باشگاه ناقص است.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز دهم تیرماه به ایران فرصت داده است تا مدارک باشگاه‌های خود را برای حرفه‌ای شدن به مقر AFC ارسال کنند که از مدتها قبل این موضوع به باشگاه‌ها تاکید شده بود. در این بین دو باشگاه با وجود ملهت زیادی که در اختیارشان قرار داشت هنوز مدارک خود را تکمیل نکرده‌اند که عدم همکاری آنها برای کسب همه امتیازات لیگ ایران تاثیرات منفی بر جای خواهد گذاشت.

عزیز محمدی، رییس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در این باره به خبرنگار مهر گفت: مذاکرات زیادی با باشگاه‌ها داشتیم که در این بین تقریبا اکثر باشگاه‌ها مدارک لازم را ارایه کرده‌اند. ما مدارک دو باشگاه را به آنها بازگرداندیم تا تکمیل کنند و امیدواریم هر چه سریعتر این کار صورت گیرد.

وی که نخواست نامی از باشگاه‌های یاد شده برده شود تاکید کرد در هر صورت ایران باید تا قبل از روز دهم تیرماه این مدارک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.