مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمامی کشتی‌گیرانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند،‌ چراكه کادر فنی برای هیچ کشتی‌گیری استثناء قائل نمی‌شود.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: رضا یزدانی قرار بود پنجشنبه هفته گذشته در کمیسیون پزشکی حاضر شود اما این اتفاق نیفتاد و حالا قرار است شورای فنی در این زمینه تصمیم‌گیری کند. من در جریان تصمیم شورا نیستم، اما امیدوارم یزدانی به رغم اینکه گفته می‌شود، مصدومیتش تشدید شده بتواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

نايب قهرمان المپيك 2014 آتن در مورد وضعیت مهدی تقوی اظهار داشت: تقوی اخیرا مادر خود را از دست داد. این مصیبت را به او تسلیت می‎گویم. اما در هر صورت تقوی تا کنون هيچ مساله‌ای در  مورد حضور يا عدم حضورش در مسابقات انتخابی مطرح نكرده است. در کل با توجه به تمرینات خوبی که در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته امیدوارم در این مسابقات شرکت داشته باشد. 

مربی تيم ملی كشتی آزاد در مورد اظهارات پدر صادق گودرزی نيز تصریح کرد: گودرزی را برای حضور در مسابقات آسیایی و آمریکا دعوت کردیم اما به اردو نیامد و خودش انصراف داد. در هر صورت کشتی‌گیری که می‌خواهد ملی‌پوش شود و در مسابقات جهانی 2013 بوداپست کشتی بگیرد باید روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر به میدان برود و با حريفان خود بجنگد. ضمن اينكه برای ملی‌پوش شدن اين كشتی‌گيران هم هیچ اجباری وجود ندارد.

رضايی ضمن دعوت از تمام بزرگان کشتی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی پس از چند سال در دو رشته آزاد و فرنگی و بصورت قانونمند برگزار می‌شود. امیدوارم تمام علاقمندان به کشتی با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران مشوق قهرمانان ملی خود باشند.

به گزارش مهر، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 30 و 31 خرداد ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.