سرپرست تیم مس کرمان از اضافه شدن چهار بازیکن جدید به اردوی این تیم در کرج و برگزاری 4 بازی تدارکاتی در جریان این اردو خبر داد.

ناصر کهندل در خصوص اردوی آماده سازی این تیم در کرج ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما اردوی 9 روزه خود در کرج را از روز گذشته آغاز کرده ایم و به غیر از شجاع خلیل زاده، همه بازیکنان در این اردو حاضر هستند. هرچند که خلیل زاده هنوز با باشگاه مس قرارداد دارد اما قرار است امروز بین مدیرعامل باشگاه و وی نشستی برگزار شود تا تکلیف این بازیکن برای حضور در اردوی تیم هر چه سریعتر مشخص شود.

وی در همین خصوص افزود: طبق نظر کادر فنی قرار است برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، در جریان اردوی کرج 4 بازی تدارکاتی را برگزار کنند که در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف یک تیم دسته سومی از کرج خواهیم رفت، پس از آن با تیم دانشگاه کرج بازی می کنیم و در نهایت به مصاف دو تیم لیگ برتری خواهیم رفت.

سرپرست تیم فوتبال مس تاکید کرد: قرار است طی سه روز آینده یک مهاجم، یک هافبک و دو مدافع جذب کنیم که در بین این نفرات بازیکنان خارجی نیز هستند و این بازیکنان پس از عقد قرارداد بلافاصله به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: طبق برنامه ای که از قبل تنظیم شده تمرینات تیم مس پس از اردوی کرج تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر در کرمان برگزار خواهد شد.