انیمیشن "یکی من یکی تو" شبکه پویا با روایتی طنزگونه درصدد است مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی را روایت کرده و مخاطب را نسبت به فرم و محتوای زندگی مطلوب و ایده‌آل آگاه سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن "یکی من یکی تو" به کارگردانی مشترک رضا فصاحت و بابک سبحانی با تکنیک سه بعدی کامپیوتری و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در مدت هفت ماه تولید شده و هم اکنون در جدول پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

با توجه به روزافزونی مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی که امروزه دست به گریبان انسان‌ها، خانواده‌ها و در نهایت جوامع بشری شده است، مجموعه پویانمایی "یکی من، یکی تو" بر آن شده تا با رویکردی طنزگونه درباره این معضلات، مخاطب را نسبت به فرم و محتوای زندگی مطلوب و ایده‌آل آگاه سازد.

این انیمیشن می‌کوشد با پرداختن به این نکته‌ها گامی موثر در برطرف کردن این گونه معضلات در زندگی روزمره و نهایتا اجتماع بشری بردارد؛ چرا که اصلاح هر فرد در رسیدن به آرمان مطلوب زندگی بشری، اصلاح کل جامعه است.

"یکی من یکی تو" همچنین نگاهی طنزگونه به مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی که همه ما با آنها آشنا هستیم و برخورد کرده‌ایم، می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه علاوه بر طنز بودن، می‌توان به استفاده از فضاهای گرافیکی و نیمه فانتزی برای جذابیت بیشتر اشاره کرد.

پخش این مجموعه به صورت وله‌های بین برنامه‌ای از شبکه پویا آغاز شده است.